«ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ
ДЕЙВА БЕРДЖЕСА «Навчай як пірат»
?Чи бувають дні, коли ви дивитеся на навчальний план
і розумієте, що тут особливо «не розгорнешся»?
?Ви стомилися «переговорювати» учнів, які вперто вас ігнорують?
?Як залишатися таким же натхненним на шостому уроці,
як і на першому, знаючи, що є ще й сьомий?
Тож якщо ці питання до Вас,
реєструйтеся на подіумну дискусію
і ласкаво просимо на борт!
Подія відбудеться 20 листопада 2015 року о 15.30 в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка пр-т П. Тичини, 17 (актова зала)
Програма заходу
Читання і обговорення І частини книги Дейва Берджеса «Навчай як пірат».
Про автора
Дейв Берджес – викладач історії США в школі «Вест-Хіллз» Сан-Дієго, Каліфорнія.
Був удостоєний звання «Учитель року» (2008). Його спеціалізація – викладання навчального матеріалу дітям, яких важко навчити і мотивувати за допомогою методів, заснованих на мистецтві активізації уваги і творчому підході.
Питання для обговорення
- Чому система Берджеса має назву «Навчай як пірат»?
- Що таке тематична, професійна і особиста пристрасть?
- В чому сенс стратегії «занурення»?
- Яким чином можна налагодити контакт з аудиторією?
- Які питання варто ставити собі під час підготовки до занять для підвищення їхньої ефективності?
- Яким чином підтримувати ентузіазм під час проведення кожного заняття?
Модератор:
Ірина Кузьменчук, методист НМЦ гуманітарної освіти і виховання ІППО КУ імені Бориса Грінченка.
Учасники:
Ірина Жеміоніс, учитель Економіко-правового ліцею м. Києва, методист-кореспондент кафедри методики мов і літератури ІППО КУ імені Бориса Грінченка;
Юлія Костенко, учитель СШ № 16 м. Києва;
Любов Кулєшова, учитель Слов’янської гімназії м. Києва;
Ірина Мегедь, учитель Технічного ліцею Шевченківського району м. Києва, методист-кореспондент кафедри методики мов і літератури ІППО КУ імені Бориса Грінченка;
Ольга Невмержицька, учитель гімназії № 143 м. Києва, Заслужений учитель України;
Наталія Поліщук, учитель СШ № 196 м. Києва;
Валентина Секіріна, учитель гімназії № 290 м. Києва
Людмила Тарнавська, учитель НВК «Святошинська гімназія» м. Києва
та інші.
Запрошені гості:
Олена Ісаєва, завідувач кафедри методики викладання російської мови і світової літератури НПУ ім. М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор;
Юлія Вишницька, доцент кафедри світової літератури Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат філологічних наук
Тамара Гревцева. Видавництво «Педагогічна преса»
Натисніть щоб зареєструватися на участь у подіумній дискусії.
Відповідальна за проведення заходу – Ірина Кузьменчук
Ірино Василівно, дякую за наполегливе бажання зробити вчителя сучасності не тільки виконавцем програмних документів, а й “злпіти” творчу особистість.
Методика Дейва Берджеса ” Навчай як пірат” потребує від нас сміливості і бажання. Можливо, це важко сприймається завдяки нашому менталітету, але, насправді,-це є актуально мотивувати навчальну діяльність учнів за допомогою методів,заснованих на мистецтві активізації уваги.
Наверное пришло время, когда учитель должен постараться изменить себя, принять условия работы и творчества в современном мире с современными детьми. Активизировать внимание ученика может, в первую очередь, необычный, оригинальный, нестандартный подход учителя к подаче материала. В этом может помочь методика Дэйва Берджеса.
Дякую, Ірино Василівно, за дуже корисний матеріал. Дейв Берджес – відкриття для мене. Він змушує по-іншому подивитися на педагогічну діяльність, стимулює до дій. Дійсно вже давно потрібно змінити систему навчання для дітей, які з народження на “ти” з комп’ютером. Їм потрібно щось нове на уроках. Вчителі мають бути великими творцями.
З повагою, Подставкіна І.
Да, пришло время перемен для учителя. Чтобы заинтересовать современного школьника,учитель должен идти в ногу со временем. Методика Дэйва Берджеса может в этом помочь!
Дякую за пораду прочитати книгу Дейва Берджеса. З ахоплює ця неординарна особистість. згодна з тим, що творчі здібності розвиваються важкою працею.надихає порада авторане боятисявиходити за межі звичного і досягати нових висот.
“У мене немає часу втомлюватися”,- хіба це не захоплює?!
Автор щедро ділиться своїми надбаннями, дає ціннні поради, міркує про те, що хвилює всіх педагогів.
Я дуже задоволена тим, що мала можливість побувати у творчій лабораторії Д.Берджеса.
З повагою Діденко Валентина Євгенівна
Навіть якщо Ви ніколи не вважали себе креативним вчителем і непересічною особистістю, після зустрічі з Дейвом Берджесом ви почнете відчувати себе саме такою людиною і вчителем. Я зрозуміла, що все, що я знаю, люблю, чим захоплююсь, колись побачила, почула і т.д., може бути використано на уроці, навіть якщо відвертого зв*язку з літературою і не прослідковується на перший погляд, але якщо це цікаво вмонтовано в урок, інтригує і привертає увагу. Я також зрозуміла, що здивувати і заохотити учня може лише той вчитель, який здатен дивуватися сам, який відкритий світові, як дитина. Пірат – це те,що треба: інтерес до всього на світі, інтрига, подорож у незвідане,гра і емоції.
Дякую за можливість ознайомитися з книгою Дейва Борджеса “Навчай як пірат”.
Коли я спробувала уявити себе піратом, мені підморгнула лівим оком стара розбійниця з казки Андерсена “Снігова королева”, ніби запитала:”А зможеш?”, першим душевним порухом було відповісти категорично:”Ні!” А потім, вчитавшись в книгу, я зрозуміла, що деякі прийоми, про які пише автор, ми використовуємо на уроках, тільки називаючи це”родзинками” уроку. Наприклад,правило перших трьох уроків, які насправді є вирішальними у тому, як складуться в учня взаємини не тільки з вчителем, але і з предметом, що він викладає. Мені здається, що потрібно писати про педагогіку, як це робить автор, весело, розкуто,з гумором, це рештом-рештом не найскучніша у світі діяльність. Як говорив Мюнхгаузен у п`єсі Григорія Горіна “Найправдивіший”, посміхайтеся, панове, посміхайтеся, адже всі дурниці у світі робляться з серйозним виразом на обличчі.
Книга интересна и актуальна! Спасибо! Перемены в обществе,в отношении к миру детей требует от учителя быть и Дон Кихотом, и Робинзоном….Заинтересованный и успешный ученик только у креативного учителя!
Дякую, Ірино Василівно. Матеріал цікавий, корисний. Сьогодні учні чекають нових підходів у навчанні. Про це пише автор. Він дійсно підходить до процесу навчання творчо.
Так, книга захоплює, читаєш із захватом. Оповідач талановитий, але “відкриття Америки” для менене відбулося. Більшість методів та прийомів нам відомі, творчо їх використовуємо в роботі. Можливо, не так епатажно. Сподіваюсь, що скоро ми прочитаємо книгу українського автора “Навчай як …”.
Так, книга захоплює, читаєш із захватом. Оповідач талановитий, але “відкриття Америки” для мене не відбулося. Більшість методів та прийомів нам відомі, творчо їх використовуємо в роботі. Можливо, не так епатажно. Сподіваюсь, що скоро ми прочитаємо книгу українського автора “Навчай як …”.
Дякую, що порадили прочитати цю книгу! Багато чого знала сама, багато чого розуміла, але якось “в кутерьме дней” забуваєш про творчість, пристрасть, неординарність на уроках, тільки б встигнути програму дать, папірці заповнити… Нам потрібно не забувати, що вчитель – актор, творча особистість.
Дякую,Дейве, за натхнення!
Вдячна за можливість ознайомитись з незвичайною та цікавою книгою Дейва Борджеса.Цей твір не залишає байдужим:щось згадується знайоме, щось дивує,щось хочеться спробувати й собі.Матеріал подається дотепно,цікаво,змістовно.
З одного боко, все що написано в книзі, не є чимось новим і є описаним у вітчизняних книгах з педагогіки. Але, динамічність та пристрасність, з якою написана книга, змушує в черговий раз згадати, що вчитель повинен бути лідером, який поведе учнів за собою. Для цього, в умовах сучасного світу, він має бути інтелектуалом, авантюристом, актором… а головне чесним і з відчуттям внутрішньої свободи.
Травень.Кінець навчального року.Курси.Завдання – прочитати твір”Учи как пират”.Несподіваний ефект.Бар’єр подолано.Книга стала своєчасною професійною підтримкою,надала оптимізму та впевненості,надихнула на подальші творчі пошуки. Дуже просто Дейв Берджес мотивує вчителя,підтримує словами, прикладами,і ти розумієш,Бути вчителем _ це твоє покликання.
Ірино Василівно,дякую Вам за пораду! Книга-супер! Берджес,як Ви і обіцяли,дійсно цікавий співрозмовник! Обов’язково спробую втілити деякі ідеї в життя із своїми учнями.Є чому повчитися! Загалом книга схожа на таку собі скриньку з афоризмами,цікавими ідеями і неперевершеними крючками. Авторські ідеї дійсно надихають і дають поштовх до нових амплуа) Добра Вам,миру і творчості!