У січні 2016 року відбувся семінар для методистів РНМЦ і голів РМО вчителів зарубіжної літератури і російської мови, на якому з доповіддю «Створення психолого-педагогічних умов для індивідуалізації навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу» виступила заступник директора з наукової роботи гімназії № 136 м. Києва Тетяна Борзенкова.
Ці матеріали будуть цікаві усім, хто прагне удосконалити процес навчання, визначитися із застосуванням технологій, поглибити знання стратегій критичного мислення та скористатися досвідом роботи гімназії з означеного питання.
Читайте і залишайте коментарі.
Прочитала всі три роботи, зацікавилася способами графічного подання інформації. Дякую
Робота автора про графічні способи подання навчальної інформації має важливе значення для сучасної школи. Учні, які з дитинства вчаться сприймати інформацію по-іншому, ніж старші покоління, які оперують новими інтернет-поняттями, не люблять читати тексти. Тому різні схеми, кластери, які графічно структурують матеріал при обмеженій кількості слів, напевно, краще сприймаються ними.
Н.В.
Дуже подобаються графічні способи подання навчального матеріалу , дійсно, стискання без втрат. Дана тема залишає багато простору для подальшої роботи, збільшує доступність і зрозумілість, спонукає до творчості і в той же час -це засіб індивідуалізації навчання.
Дякую Тетяні Борзенковій за чудові матеріали. Наші сучасні діти сприймають інформацію інакше, ніш 10-20 років тому. Вважаю, що за графічними способами подання матеріалу майбутнє, оскільки вони дозволяють дитині не тільки краще зрозуміти вивчене, але й відкривають простір для індивідуальної творчості.
Запропонований матеріал дуже цікавий. Вважаю, що саме індивідуальний розвиток особистості. забезпечення актуальності набутих учнем знань і досвіду, відповідно до його інтересів і потреб, є одним із найактуальніших завдань сучасної школи.