Всеукраїнський науково-методичний семінар методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти

28 листопада 2013 року відбувся Всеукраїнський науково-методичний семінар методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти на тему «Реалізація компаративного підходу до вивчення інтегрованого курсу «Література» за новими навчальними програмами та підручниками в загальноосвітніх навчальних закладах із навчанням російською мовою».
Пропонуємо ознайомитися з матеріалами виступів учителів навчальних закладів Києва. І.Кузьменчук. Аспекти розвитку творчої особистості у сучасній педагогічній практиці: презентація
І.Юсипович. Використання елементів компаративного аналізу на уроках літератури: презентація
В.Секіріна. Компаративний підхід до вивчення літературних казок у 5-му класі: тези виступу
В.Секіріна: презентація доповіді
Н.Резніченко. Опозиція «поет і цар» у казці «Соловей» Г.Х.Андерсена: тези доповіді
О.Ніколаєва. Методика проведення уроків розвитку зв’язного мовлення у 5-му класі. Переказ від імені персонажа: презентація
Л.Тарнавська. Використання елементів структурного аналізу на уроках літератури у 5-му класі: тези доповіді
Л.Тарнавська: презентація доповіді
Ю.Костенко. Розвиток пізнавальної читацької активності учнів 5-го класу: презентація
О.Невмержицька. Організація проектної діяльності учнів в процесі навчання літератури: тези доповіді
О.Невмержицька: презентація доповіді
О.Маслюк. Сучасні стратегії активізації читацького сприйняття учнів на уроках літератури: презентаціяО.Лепьошкіна. Проведення підсумкових уроків у 5-му класі: презентація

На семінарі було розглянуто теоретичні аспекти компаративістики як складової літературної освіти. Велике зацікавлення викликали виступи професора кафедри літературознавства Національного університету «Києво-Могилянська академія», доктора філологічних наук, професора Б.Б.Шалагінова та завідувача кафедри світової літератури Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидата філологічних наук, професора Ю.І.Ковбасенка.
Основні завдання і можливості використання компаративного підходу у шкільному вивченні літератури були висвітленні у виступі автора програми та підручника для 5-го класу інтегрованого курсу «Література» О.О.Ісаєвої, професора, завідувача кафедри методики викладання російської мови і світової літератури НПУ імені М.П.Драгоманова, доктора педагогічних наук.
З методичними рекомендаціями щодо використання елементів компаративістики у процесі викладання інтегрованого курсу «Література» в 5-му класі методистів ознайомили професор кафедри методики викладання російської мови і світової літератури НПУ імені М.П.Драгоманова, доктор педагогічних наук Ж.В.Клименко; доцент кафедри світової літератури Київського університету імені Бориса Грінченка Г.В.Бітківська та А.О.Мельник, доцент кафедри методики викладання російської мови і світової літератури НПУ імені М.П.Драгоманова.
Було обговорено досвід роботи вчителів ЗНЗ міста Києва з питань використання елементів компаративного аналізу тексту на уроках літератури в 5-му класі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*