Міжнародний науково-практичний семінар для вчителів світової літератури та російської мови

7 та 8 жовтня 2013 року в Російському центрі науки і культури відбувся міжнародний науково-практичний семінар для вчителів російської мови та світової літератури на тему «Тенденції розвитку сучасної філологічної освіти». У роботі семінару взяли участь понад 100 учителів м.Києва, науковці та вчителі з Москви і Санкт-Петербурга.

Програма семінару 7 жовтня 2013 року

Семінар розпочався презентацією виставки науково-методичної, довідникової і художньої літератури. Про сучасний зміст лінгвістичної освіти школярів, технології навчання літератури йшла мова на семінарі.На організації роботи з обдарованими дітьми зосередив увагу присутніх старший викладач кафедри російської літератури і фольклору Інституту гуманітарних наук Московського міського педагогічного університету Вадим Колбасін. Він презентував олімпіадні завдання та розповів про технологію проведення лінгвістичних конкурсів і вікторин.
З досвідом вивчення складних тем з орфографії познайомила присутніх Ольга Ладохіна, доцент кафедри російської мови Інституту гуманітарних наук Московського міського педагогічного університету, кандидат педагогічних наук.
Про текстоцентричний підхід у навчанні російської мови як складову підвищення якості освіти доповіла Тетяна Подолинна, методист НМЦ іноземних мов і світової літератури ІППО КУ імені Бориса Грінченка.
Із зацікавленням учасники семінару відвідали майстер-клас «Методика роботи зі створення текстів по аналогії», який провела Ірина  Михайлова, доцент кафедри російської мови Інституту гуманітарних наук Московського міського педагогічного університету.
Під час роботи семінару вчителі літератури стали активними учасниками педагогічної майстерні Тетяни Єрьоміної, вчителя вищої категорії гімназії №406 м.Санкт-Петербурга. Робота у майстерні побудови знань з вивчення роману М.Лермонтова «Герой нашого часу» була пізнавальною, цікавою та спонукала до пошуку інших шляхів викладання роману в школі.
Семінар завершився проведенням круглого столу, під час якого продовжилась розмова про методичні підходи до навчання світової літератури, формування метапредметних компетенцій в умовах педагогічних майстерень.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*