Умови виконання медіа-проекту «П’ять хвилин із Сент-Екзюпері»

25[1]Медіа-проект проводиться в межах програми «Світ під палітуркою».

 Основні завдання медіа-проекту:

  • сприяти поглибленому вивченню предметів гуманітарного циклу;
  • зацікавити учнів біографією і творчістю Антуана де Сент-Екзюпері, спонукати їх сформувати власне розуміння письменника з позицій читача ХХІ століття;
  • формувати в учнів компетентності ХХІ століття, а саме: культурної і соціальної взаємодії, медіа-навички, навички навчання і новаторства;
  • сприяти творчим контактам викладачів та учнів різних регіонів;
  • удосконалювати володіння вчителями методами навчання ХХІ століття: методикою постановки питань, проектування і співробітництва.

Умови участі

  1. Медіа-проект проводиться для учнів 6-11 класів загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів.
  2. Розглядаються як індивідуальні, так і групові проекти.
  3. Проект проводиться заочно з листопада 2013 року по лютий 2014 року.
  4. Щоб стати учасником проекту, необхідно: створити у відеоформаті п’ятихвилинний ролик (презентацію, слайд-шоу тощо), який розкриватиме особистість або творчість письменника, художню рецепцію його текстів.
  5. Перевагу матимуть проекти, які зможуть зацікавити інших, даватимуть змогу по-новому подивитися на життя, творчість письменника, розкриватимуть власне бачення митця, його творчості з позицій сучасного читача.
  6. Медіа-роботи тривалістю понад п’ять хвилин НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ.
  7. Заповнити АНКЕТУ до кінця січня 2014 року відповідну форму на сайті www.svitlit.ippo.kubg.edu.ua в розділі «Проекти», указавши посилання на запис на сервісі YouTube.

 

Етапи проекту

  1.  Листопад 2013 року – лютий 2014 року — розміщення на сервісі YouTube медіа-проектів, оформлення заявки на участь у конкурсі.
  2.  Березень 2014 року — підбиття підсумків конкурсу.

 

Критерії оцінювання медіа-робіт:

  • відповідність формату;
  • креативність, нестандартність, оригінальність;
  • самостійність, автентичність;
  • естетична досконалість;
  • композиційна довершеність, логічність викладу думок;
  • грамотність мовного супроводу;
  • політкоректність, толерантність.