Педагогічна майстерня І. Мегедь

26 серпня 2014 року в Будинку вчителя, що на вул. Володимирській, 57, відбулася педагогічна майстерня Ірини Мегедь, учителя-методиста Технічного ліцею Шевченківського району м. Києва, методиста-кореспондента кафедри методики мов і літератури ІППО КУ імені Бориса Грінченка. Учасниками педагогічної майстерні стали як досвідчені вчителі світової літератури (учасники творчих груп), так і вчителі, що лише розпочинають педагогічну діяльність.

І. Мегедь запропонувала дослідити текст Л.Толстого «Кісточка» за допомогою різних прийомів аналізу.  Учасники розподілилися на групи, отримали дидактичний матеріал й розпочали роботу.

Серед різноманіття прийомів, які дозволили за допомогою невеликого, написаного для дітей  тексту письменника, визначити стильові особливості, притаманні творчості Льва Толстого, виділимо технологію РАФТ. Пропонуємо познайомитися з деякими творами, створеними за технологією РАФТ. Їх автори прагнули дотриматися стилю Льва Толстого, тож подаємо тексти мовою оригіналу.

Програма педмайстерні

Ірина Мегедь. Технологічна мозаїка

Лев Толстой. Кісточка

Приклади робіт учасників майстерні

2 коментарі

  1. Школу робить школою учитель! Художник учиться змішувати фарби і наносити мазки на полотно. Музикант розучує етюди. Журналіст і письменник освоює прийоми письмового мовлення. Справжній учитель теж змішує фарби, розучує етюди, освоює прийоми. І тільки інший учитель знає ,скільки праці перероблено, поки ноти, ритми, мелодії не злились в музику уроку!
    “Учитель … може виховувати і навчати доти , доки сам працює над своїм вихованням й освітою” К.Д. Ушинський
    В сучасних умовах найбільшої переваги набувають ІНТЕРАКТИВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ.Саме про це йшла мова в педогогічній майстерні Ірини Мегедь. Мені дуже сподобалась як вчитель розглядає роботу з текстом на уроках зарубіжної літератури за допомогою технології РАФТ- Роль Адресат Форма Тема.
    Дякую за статтю, в якій чітко вказуються напрями удосконалення сучасного уроку літератури.

  2. Клименко Ірина :

    Письменників називають інженерами людських душ. Те саме завдання по вихованню й навчанню молодого покоління стоїть і перед учителями. Отже, є всі підстави називати і їх такими ж інженерами.
    Передивилась тричі педагогічну майстерню Ірини Мегедь і як завжди була у захваті.Дуже цікаво сформульовані проблеми та визначена мета діяльності майстерні, описана робота з художнім текстом.Але більш за все мені сподобались приклади робіт учнів майстерні.Дікую Вам, Ірино, за роботи, завдяки яким мої уроки стали більш сучасними, цікавими та змістовними)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*