Доєднуємося до проведення першого Національного тижня читання поезії
З 16 до 24 березня 2024 року Український інститут книги вперше проводить Національний тиждень читання поезії. Темою тижня у цьому році є Дім.
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка, «СвітЛіт» – портал учителів зарубіжної літератури запрошують усіх охочих долучитися до першого національного тижня читання поезії і взяти участь у проєкті «Дім: украЇнська палітра – 2024».
Умови участі
Палітра – це інструмент, який допомагає змішувати фарби, створювати відтінки, тони та напівтони, експериментувати з кольором. У переносному значенні – сукупність виражальних засобів у творчості митця (письменника, художника, композитора і т. і.).
Для участі у проєкті оберіть поезію, яка розкриває тему проєкту, запишіть її читання у відеоформаті і надішліть на поштову скриньку svitlitportal@gmail.com
Вимоги до оформлення відеороботи
Надішліть відео на вказану поштову скриньку не пізніше 21 березня 2024 року із позначкою «Читання поезії».
Технічні вимоги до відео
Відеороботи проєкту будуть розміщені на каналі YouTube «СвітЛіт» – порталу.
Колеги! Цього року започатковуємо нову рубрику на СвітЛіт – «Методична репліка».
У ній ми плануємо в лаконічній довільній формі описувати ідеї, які виникли у вас під час підготовки до уроку і були реалізовані у навчальному процесі. Репліка – складова діалогу, який передбачає двосторонній обмін інформацією. Тож ставши читачем і дописувачем рубрики Ви зможете:
– обмінятися досвідом з колегами;
– застосувати описану ідею у власній практиці, адаптувавши до власного стилю викладання. Описана ідея, зокрема, може стати поштовхом для створення власної;
– активізувати діяльність учнів, показавши інформацію про їхню роботу на нашому сайті.
Матеріали до рубрики надсилайте на пошту svitlitportal@gmail.com з позначкою «Методична репліка».
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Дякуємо за спілкування. Раді були усіх виступаючих чути та бачити. Ми за класичну літературу! Мельпомена з нами!
Вчителі зарубіжної літератури гімназії “Діалог”.
Підтримую повернення до пріоритету слова, а не відео. Краще прочитати один твір класики і розібрати його на цитати, ніж галопом по Європам
Реалістично окреслені проблеми і перспективи сучасної шкільної літературної освіти.
Так, такий важкий час настав для нашого предмету. Ніколи б не подумала, що колись вчителям-літераторам доведеться взагалі розмовляти на тему потрібності літератури.
Дуже боляче. Адже література – це життя, це виховання дитини. Згадайте, у Володимира Висоцького: “Значит, нужные книги ты в детстве читал”. Сподіваюсь і вірю, що восторжествує розум!
Повністю згодна. Спасибі.Юрію Івановичу.
Как всегда, с удовольствием слушала Юрия Ковбасенко. Необыкновенно профессиональные и умные вещи говорит этот человек, о чем бы не шла речь. Вот и здесь, когда обсуждается вопрос, образно говоря, жизни и смерти литературы в школе, Юрий Ковбасенко лаконично, аргументированно сказал то главное о литературе,ее роли в жизни детей, значении среди школьных дисциплин, что созвучно мыслям и позиции большинства учителей.
Познание человека человеком, мира и его законов, проблем адаптации и развития – все это дает только высокая, настоящая литература, и значение ее невозможно переоценить. Господи, помоги всем уразуметь это!
Спасибо Вам, Юрий (очень хотелось написать и отчество в духе нашей доброй традиции, а не дурацкой американской, но, к сожалению, не помню, – простите). Ковалева Светлана, учитель лицея №38 Шевченковского района .
Спасибо Вам!
Во всем согласна с Юрием Ивановичем! Чтение классики формирует здоровое мировоззрение, самодостаточность,умение адаптироваться в социуме!Ничто не заменит живого общени с книгой!
Вважаю Вас одним з Великих українців сучасності.Праця Ваша велика і неоціненна. Вдячна за допомогу вчителю. Завжди прислухаюсь до Вашої думки.
Дякую!!!!
Погоджуюсь на 100%! Тільки вивчення класичної літератури, тільки уважне прочитанняя, тільки звернення до вічних цінностей може врятувати нашу молодь від повної бездуховності.
Згодна з Вашою думкою. Ніяке відео не замінить спілкування з живим словом. Тільки звернення до класичної літератури врятує нашу молодь, наше майбутнє.
Повністю згодна. Вважаю, що вивчення класичної літератури повинно бути обов’язковим і на уроках повинен звучати текст твору. Ще Платон говорив про вплив читання на виховання дітей. На його думку, потрібно законодавчо визначити, що читати маленьким дітям. На жаль, ідеї Платона в наш час поділяють не всі.