Юрій Ковбасенко. Сучасна шкільна літературна освіта: проблеми і перспективи
Category: Конференції, Серпнева конференція 2015 |
Про рубрику на СвітЛіт – «Методична репліка».
У ній ми плануємо в лаконічній довільній формі описувати ідеї, які виникли у вас під час підготовки до уроку і були реалізовані у навчальному процесі. Репліка – складова діалогу, який передбачає двосторонній обмін інформацією. Тож ставши читачем і дописувачем рубрики Ви зможете:
– обмінятися досвідом з колегами;
– застосувати описану ідею у власній практиці, адаптувавши до власного стилю викладання. Описана ідея, зокрема, може стати поштовхом для створення власної;
– активізувати діяльність учнів, показавши інформацію про їхню роботу на нашому сайті.
Матеріали до рубрики надсилайте на пошту svitlitportal@gmail.com з позначкою «Методична репліка».
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Дякуємо за спілкування. Раді були усіх виступаючих чути та бачити. Ми за класичну літературу! Мельпомена з нами!
Вчителі зарубіжної літератури гімназії “Діалог”.
Підтримую повернення до пріоритету слова, а не відео. Краще прочитати один твір класики і розібрати його на цитати, ніж галопом по Європам
Реалістично окреслені проблеми і перспективи сучасної шкільної літературної освіти.
Так, такий важкий час настав для нашого предмету. Ніколи б не подумала, що колись вчителям-літераторам доведеться взагалі розмовляти на тему потрібності літератури.
Дуже боляче. Адже література – це життя, це виховання дитини. Згадайте, у Володимира Висоцького: “Значит, нужные книги ты в детстве читал”. Сподіваюсь і вірю, що восторжествує розум!
Повністю згодна. Спасибі.Юрію Івановичу.
Как всегда, с удовольствием слушала Юрия Ковбасенко. Необыкновенно профессиональные и умные вещи говорит этот человек, о чем бы не шла речь. Вот и здесь, когда обсуждается вопрос, образно говоря, жизни и смерти литературы в школе, Юрий Ковбасенко лаконично, аргументированно сказал то главное о литературе,ее роли в жизни детей, значении среди школьных дисциплин, что созвучно мыслям и позиции большинства учителей.
Познание человека человеком, мира и его законов, проблем адаптации и развития – все это дает только высокая, настоящая литература, и значение ее невозможно переоценить. Господи, помоги всем уразуметь это!
Спасибо Вам, Юрий (очень хотелось написать и отчество в духе нашей доброй традиции, а не дурацкой американской, но, к сожалению, не помню, – простите). Ковалева Светлана, учитель лицея №38 Шевченковского района .
Спасибо Вам!
Во всем согласна с Юрием Ивановичем! Чтение классики формирует здоровое мировоззрение, самодостаточность,умение адаптироваться в социуме!Ничто не заменит живого общени с книгой!
Вважаю Вас одним з Великих українців сучасності.Праця Ваша велика і неоціненна. Вдячна за допомогу вчителю. Завжди прислухаюсь до Вашої думки.
Дякую!!!!
Погоджуюсь на 100%! Тільки вивчення класичної літератури, тільки уважне прочитанняя, тільки звернення до вічних цінностей може врятувати нашу молодь від повної бездуховності.
Згодна з Вашою думкою. Ніяке відео не замінить спілкування з живим словом. Тільки звернення до класичної літератури врятує нашу молодь, наше майбутнє.
Повністю згодна. Вважаю, що вивчення класичної літератури повинно бути обов’язковим і на уроках повинен звучати текст твору. Ще Платон говорив про вплив читання на виховання дітей. На його думку, потрібно законодавчо визначити, що читати маленьким дітям. На жаль, ідеї Платона в наш час поділяють не всі.