Методична репліка. Літературний образ

Цього року започатковуємо нову рубрику на СвітЛіт – «Методична репліка». У ній ми плануємо в лаконічній довільній формі описувати ідеї, які виникли у вчителів під час підготовки до уроку і були реалізовані у навчальному процесі. Першим дописувачем стала Оксана Онищенко, учитель-методист ACE school. Власне, після знайомства з її повідомленням, і виникла ідея створити рубрику. Тож, слово п. Оксані та її учням.

Навчальний рік тільки-но почався, а в нас вже робота кипить, і неважливо, online це відбувається чи offline. Наш невеликий, але креативний 6–й online клас взявся за вивчення літератури одразу з важливого питання – з літературного образу. Тепер ми знаємо секрет, як закодувати у звичайному, на перший погляд, слові чи малюнку глибокий зміст. Та що там зміст – цілі картини світу та відчуттів! Наші шестикласники мали незвичайне завдання – закодувати свої художні образи або ж дібрати приклади традиційних чи вічних образів, за якими однокласники мають здогадатися, про що йде мова. Марго створила власну гру з трьох рівнів: щоб пройти кожен, потрібно виконати завдання з розшифровки художніх образів. І ми таки дійшли до останнього рівня (хоча й не без допомоги пані Оксани)! Ілля створив образ пандемії ковід, а ще дібрав образи, традиційні для Китаю. Стьопа намагався нас заплутати таємничими образами Канади, Вовчик нагадав, які традиційні образи пов′язані зі США. Згадали і нові українські образи: півник з Бородянки (незламність та стійкість), Привид Києва (захисник). І ось тепер, озброєні такими крутими знаннями, вирушаємо вивчати міфи. У нас тут купа ідей, далі буде!

Оксана Онищенко, учитель-методист ACE school

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*