Logo
  • ГОЛОВНА
  • ПЕДМАЙСТЕРНІ
    • Блог “Педмайстерня за О. Вальдом”
    • Педмайстерня “Прийоми роботи з текстом…”
    • Технологія майстерні побудови знань на уроках літератури
  • СЕМІНАРИ
    • Круглий стіл
      • Світ фантастики: Рей Бредбері та Роберт Шеклі
      • Англійська літературна казка та творчість Роальда Даля
      • Вивчення дитячої літератури в 5-му класі
      • Педтехнології в освітньому процесі
      • Дитяча література у 6-му класі: М. Енде і К. Нестлінгер
      • Дитяча література. К. Функе, Д. Він Джонс
    • Науково-практичні семінари
      • Реалізація компаративного підходу до вивчення інтегрованого курсу “Література”
      • Тенденції розвитку сучасної філологічної освіти
    • Подіумна дискусія
      • Серпневі заходи 2013
    • Семінари
      • Індивідуалізація навчально-виховного процесу в ЗНЗ
  • УЧНІВСЬКІ ПРОЕКТИ
    • “П’ЯТЬ ХВИЛИН З БАЛЬЗАКОМ”
    • «КНИЖКА ДЛЯ ДРУГА»
      • Анкета учасника проекту “Книжка для друга”
      • Перелік творів для аудіопроекту “Книга для друга”
    • «П’ЯТЬ ХВИЛИН ІЗ СЕНТ-ЕКЗЮПЕРІ»
      • Анкета учасника проекту “5 хв. із Сент-Екзюпері”
    • П’ЯТЬ ХВИЛИН ІЗ РЕЄМ БРЕДБЕРІ
      • Анкета учасника “5 хвилин із Реєм Бредбері”
    • РОБОТИ УЧАСНИКІВ
      • Книжка для друга
      • П’ять хвилин із Сент-Екзюпері
      • П’ять хвилин із Реєм Бредбері
  • КОНФЕРЕНЦІЇ
    • Серпневі заходи 2013
    • Серпнева конференція 2014
    • Серпнева конференція 2015
    • Веб-майданчик 2018
  • МЕТОДИЧНА СКРИНЬКА
  • МЕТОДИЧНА РЕПЛІКА
  • ПЕДПРАКТИКА
    • Між двома практиками, або Ірина Мегедь

Archive for 13/09/2017

editor | 13/09/2017
3 коментарі

Подіумна дискусія у дистанційному форматі «Зарубіжна література в школі і особистість цифрової доби: у пошуках відповідностей»

Світлій пам’яті Леоніда Рохварха, 

учителя зарубіжної літератури НВК №209 «Сузір’я» м. Києва присвячуємо цей захід

caption

 

ДЕТАЛЬНІШЕ

Category: Головна, Конференції |
 
  • Анонси

    Про рубрику на СвітЛіт – «Методична репліка».

    У ній ми плануємо в лаконічній довільній формі описувати ідеї, які виникли у вас під час підготовки до уроку і були реалізовані у навчальному процесі. Репліка – складова діалогу, який передбачає двосторонній обмін інформацією. Тож ставши читачем і дописувачем рубрики Ви зможете:
    – обмінятися досвідом з колегами;
    – застосувати описану ідею у власній практиці, адаптувавши до власного стилю викладання. Описана ідея, зокрема, може стати поштовхом для створення власної;
    – активізувати діяльність учнів, показавши інформацію про їхню роботу на нашому сайті.

    Матеріали до рубрики надсилайте на пошту svitlitportal@gmail.com з позначкою «Методична репліка».

  • Вересень 2017
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
    « Кві   Жов »
  • Недавні записи

    • Відкриття сучасної транскультурної літератури
    • Про сучасні педагогічні тренди у навчанні зарубіжної літератури
    • «Літературна освіта під час війни: виклики та пріоритети» – подіумна дискусія, серпень 2024 року, 911-й день
    • Триває проєкт читання поезії «Дім: украЇнська палітра – 2024»
    • В МАЙСТЕРНІ ТВОРЧОГО ПИСЬМА
  • Увійти

© 2025 Інститут післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка
Theme by ThemeZee