17 грудня 2013 року відбувся круглий стіл для вчителів світової літератури: «Вивчення дитячої літератури в 5-му класі. Виховна та освітня функції дитячого читання».
Учасники круглого столу обговорювали форми, прийоми, методи, які можуть бути використані під час навчання літератури у 5-му класі. Розглядали функції дитячої літератури у сучасному освітньому просторі. Доповідачі зосередили увагу на особливостях викладання творів дитячої літератури, нещодавно введених до шкільної програми.
Ірина Кузьменчук. Виховна та освітня функція дитячого читання
Світлана Крутофіст. Елеанор Портер «Поліанна»
Юлія Костенко. Світ особистості Роальда Даля
Клавдія Гончаренко. Використання різновидів колажу на уроках світової літератури у 5-му класі
Тамара Денисюк. Сучасна дитяча література, 5 клас
Може здатися, що даний круглий стіл нічого нового для вас не відкриє, але насправді ,все навпаки оскільки він ознайомлює з художніми творами зарубіжної літератури, вивчення яких передбачено чинною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів,містить інформацію про життя і творчість авторів художніх текстів, пропонованих для вивчення; орієнтовні рекомендації для самостійного читання; рубрики, що висвітлюють різні аспекти й контексти літературних творів; систему диференційованих запитань і завдань, а також добірку ілюстрацій.Дякую за матеріали!
Побудова матеріалу,використаного для даного круглого столу сприятиме ґрунтовному засвоєнню школярами програмового матеріалу й забезпечить усебічний розвиток їхніх читацьких компетенцій.
Дякую.
На круглих столах та семінарах інституту завжди шукаю якісь цікаві ідеї для творчих завдань своїм учням. Для 5-го класу, здавалося б, вибір невеликий: малюнок, орігамі, дописати кінець історії чи казки і т.п.
Переглядаючи матеріали цього круглого столу, знайшла для себе досить несподіваний матеріал про використання на уроках зарубіжної літератури в 5 класі колажу, представлений вчителем Клавдією Гончаренко. По-перше, сама дізналася багато чого нового про цей вид мистецтва та про митців, які творили в даній техніці. По-друге, виділила для себе деякі прийоми, які буду використовувати не лише в 5 класі для розвитку асоціативного мислення, а й у старших класах – вчити учнів за допомогою колажів створювати новий «текст». Думаю, їм сподобається.
Ще раз дякую за цікаві ідеї!