Archive for 23/05/2014

Технології розвитку обдарованої особистості у процесі навчання та викладання світової літератури

imagesСучасний світ потребує великої кількості творчих особистостей. Реаліями сьогодення є поява так званого творчого суспільного прошарку. Саме тому й виникає креативна педагогіка, яка прагне виховати творця, здатного впоратися з постійно зростаючими складністю життя та прискореним розвитком суспільства. Креативна педагогіка спонукає навчатися творчо, бути творцем самого себе і свого майбутнього. Мета креативної педагогіки в тому, щоб перетворити навчальну дисципліну, клас в творчий навчальний процес, який би виховував учнів, що вміють і прагнуть самонавчатися, і будуть здатними навчатися упродовж життя. У нашій розробці ви знайдете рекомендації до організації творчої діяльності в процесі навчання та викладання світової літератури.

ДЕТАЛЬНІШЕ

Читання сонету В. Вордсворта «До прекрасного»

Автор: Шатілін Гліб, учень 8 класу НВК «Святошинська гімназія» м. Києва

Куратор: Людмила Тарнавська

Потяг до високого мистецтва не залежить від віку, етнічної належності, стану здоров’я. Кожен має право долучитися до прекрасного. Тож я вирішив озвучити сонет Вільяма Вордсворта «До прекрасного» спочатку в перекладі М. Рильського, а потім мовою оригіналу під музичний супровід творів Й. Штрауса і А. Вівальді.