Подіумна дискусія 2016 Відповідає Ірина Мегедь

4 comments

  1. Юлія коментує:

    В тому й справа, що аналогів в світі предмету немає, а тут хочеться зробити, як десь. Немає жодних підстав порівнювати і копіювати. Це предмет, що виховує душу!!!

  2. Катерина коментує:

    Під час 11 років навчання в школі багатьом із нас,на щастя,вдається знайти щось своє.Те,що розвивало б тебе,робило повноцінною особистістю.Часто саме це дитяче захоплення визначає людину в подальшому житті:її цінності, принципи, інтереси. Саме цим “своїм”я могла б назвати світов літературу.
    Ми є те,що ми читаємо.Дійсно,саме вибір книг впливає на людину найбільше.У дитинстві:казки Шарля Перро,братів Грімм; “Том Сойер”і “Карлсон”,”Пеппі Довга Панчоха”та”Снігова королева”.Здавалося б,дитина,але в ній уже закладаються певні думки та висновки:як правильно,а як ні,яким бути,як сприймати довколишній світ.Ми дорослішаємо,а отже,змінюємось.Іншим стає й наше світосприйняття,а тому й книги.Тепер уже більш спокійні та виважені,інколи з висновками,що назавжди змінюють:”Маленький принц”,”Тарас Бульба”,”Доля людини”.Багато хто захоплюється “Дон Кіхотом” та “Айвенго”,отримуючи справжнє задоволення від описаних пригод.Та найцікавіше попереду.Тепер ми бачимо себе майже дорослими ,з іншим баченням світу,того,що справді існує навколо тебе.”Майстер і Маргарита”,”Собаче серце”Булгакова,”Гобсек”Бальзака,Гоголівська”Шинель”,”Анна Карєніна” Толстого, “Гамлет”Шекспіра,”Злочин і кара”,”Ідіот” Достоєвського-те,що найбільше впливає на людину.Жодні повчання та настанови не здатна зробити те,що робить книга.Саме в цей вік легко зрозуміти чи читає людина.
    Література дає усвідомлення того,що ти не один,бо завжди знайдеться той,хто розділяє твої погляди.Вона вчить замислюватися та відчувати,формує душу.А синонімом освіченої людини невипадково вважається начитана,бо той,хто бачить між рядків,зможе підтримати будь-яку розмову.Саме через книги ми пізнаємо світ,розвиваємося духовно,аналізуємо.”Людина перестає мислити тоді,коли перестає читати”-цей вислів Дідро залишається актуальним через три століття.Без духовного життя неможливе.
    Безумовно,світова література має й повинна жити,адже ніщо не зробить людину людиною так,як це здатна зробити вона.
    Молоканова Катерина.Слов’янська гімназія м.Київ

  3. Любов коментує:

    Вільно мислити, обгрунтовувати свої думки, виступати перед аудиторією – де можна навчитись, щей отримувати естетичне задоволення від прочитаних творів?!
    – На уроках зарубіжної літератури.
    Предмету 25 років – досить свідомий вік, щоб визначитись: яким бути, чого прагнути і яким шляхом досягати своєї мети.
    Створена програма, до якої підібрані найкращі зразки світової літератури.
    Скільки радості, натхнення до життя дарує дітям Полліанна, але не тільки учням, а й батькам.
    Яскравим прикладом родинних стосунків є твір Туве Янсон “Країна Мумі-тролів”
    З історією цивілізації знайомлять міфи народів світу.
    Розширюється світогляд, розвивається дитяча фантація, готується підгрунття до сприйняття серйозного досвіду людства.
    Петрарка,Шекспір, Сервантес, В.Скотт, Бальзак, Достоєвський, Чехов, Булгаков, Хемінгвей, Ремарк (та інші) – це не тільки автори надзвичайно цікавих художніх творів, а й людський досвід, зразок глибокої думки, що розвиває чуттєвість дитячої душі.
    “Я б хотів, щоб і мої діти теж вивчали зарубіжну літературу” – з твору учня 7 класу.
    Вчителі Слов’янської гімназії Кулєшова Л.В. та Стеценко І.В. м. Київ

  4. Валерій Іванович коментує:

    Не можу і не хочу мовчати! Свідомий українець сьогодні – це людина творча, самостійна, яка має власну позицію та думку. А завтра? Який буде свідомий українець завтра? Яким буде його рівень освіти? В мене двоє дітей. Старший син закінчує університет, молодша дочка вчиться у другому класі. Мене дуже хвилює, якою освіта буде завтра. Я впевнений, що не можна за 25 років існування предмету сьогодні говорити про його знищення (інтеграцію). На мою думку, необхідно розвивати молодь і надихати її на прочитання літератури, а також на ознайомлення з літературним процесом в цілому. Як, без літератури, навчити дитину мислити, роздумувати, ГОВОРИТИ!!
    Якщо об’єднають літератури в один предмет – відповідно, кількість творів скоротиться. Сумно, що мало кого турбує доля вчителів зарубіжної літератури…
    Культурне майбутнє наших дітей під загрозою! Подумайте, і не робіть під кальку те, що зроблено в інших країнах. Ми краще!
    Що наступний крок реформ? Спалювання книжок посеред площі? Там де однобоке ставлення до світової літературної спадщини, там замість вчителя приходить військовий а замість священника – Аделаджа…

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*