НУШ: ВЕРСІЯ 5.0_ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

17 серпня 2022 року відбулася відкрита педагогічна студія для вчителів зарубіжної літератури в режимі онлайн «Навчання зарубіжної літератури у 5 класі НУШ: виклики, ризики і перспективи»

Відкрита студія передбачає виступи усіх учасників, які бажають поділитися досвідом. Для організації роботи студії експертам і учасникам були запропоновані такі орієнтовні питання:

• Що було найскладнішим для Вас у проєкті?
• Які виклики постали перед Вами і яких нових навичок вони потребували?
• Чим суттєво відрізняється викладання в НУШ від Вашого попереднього досвіду?
• Які перспективи Ви бачите?

Умовно ми поділили питання, які винесли на обговорення, на два блоки:

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИЙ БЛОК

• Нормативно-правове та методичне забезпечення викладання зарубіжної літератури у 5-му класі;
• Особливості сприйняття словесного мистецтва учнями 5 класу в адаптаційний період навчання в НУШ.

ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНИЙ БЛОК

• Формування продуктивних та рецептивних умінь учнів у 5 класах НУШ на уроках зарубіжної літератури;
• Обмін досвідом з учителями зарубіжної літератури, учасниками пілотного проєкту у 2021-2022 н. р.

На початку ми заслухали експертів відкритої студії: Світлану Сафарян, доцентку кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидата пед. наук; Юлію Костенко, заступника директора СШ № 307 з поглибленим вивченням природничих наук міста Києва; Ірину Кузьменчук, викладачку кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка; Валентина Пижа, учителя зарубіжної літератури СШ № 320 міста Києва, учасника пілотного проєкту у 2021-2022 н. р.; Ольгу Пішук, учителя зарубіжної літератури школи І–ІІІ ступенів № 286 міста Києва, учителя-методиста, учасницю пілотного проєкту у 2021-2022 н. р.

Учасники відкритої студії ставили питання експертам, ділилися міркуваннями щодо теми студії. Слідкувала за питаннями у чаті Вікторія Маковська, методист центру інформаційних технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Юлія Костенко, Ірина Кузьменчук. Нормативний дайджест

Світлана Сафарян. Особливості сприйняття словесного мистецтва учнями 5 класу в адаптаційний період навчання в НУШ: презентація

Ольга Пішук. Формування продуктивних та рецептивних умінь учнів у 5 класах НУШ на уроках зарубіжної літератури: презентація

Валентин Пиж. Перший пілот: переваги і виклики: презентація

Відеозапис відкритої педагогічної студії для вчителів зарубіжної літератури

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*