«Читати не можна не читати», або «Повітряні змії» Ромена Гарі

povitryanyj_zmij21 листопада 2019 року в СШ № 49 (вулиця Ярославів Вал, 27) відбувся воркшоп Людмили Тарнавської.

За нашою «Дорожною технологічною картою для 10-го класу» саме цим романом закінчується навчальний рік.

Учасники заходу за допомогою майстра шукали відповіді на нелегкі питання: які методики оптимізують процес усвідомлення твору? Що робити, якщо текст не прочитаний учнями на кінець року? Та й взагалі: чи варто саме «Повітряними (чи то «Летючими») зміями» закінчувати навчальний рік?

Учасники знайомилися та працювали за методиками сторітелінгу, scruples, сортування, P4c-техніки та ін. Наприкінці майстерні ділилися своїми враженнями та створювали повітряного змія.

Ви маєте чудову нагоду познайомитися з матеріалами заходу та враженнями його учасників, а також самостійно розставити розділові знаки, створивши власне міркування про текст французького письменника Ромена Гарі «Повітряні змії».

Людмила Тарнавська. «Читати не можна не читати», або «Повітряні змії» Ромена Гарі: презентація

Щоб переглянути повну версію презентацій з примітками, завантажте їх нa свій комп’ютер.

Фото

One comment

  1. Катерина :

    Сьогодні мала нагоду долучитися до майстерні пані Людмили Тарнавської.
    Отримала неймовірну насолоду від атмосфери співтворчості й тих методичних родзинок, які цю атмосферїу забезпечили.
    Учасники мали змогу дізнатись багато нетривіальних подробиць із біографії автора та розглянути роман “Повітряні змії” із різних точок зору. Виявилось, що проблематика цього тексту, направду, невичерпна й може бути цікава і дорослим, і навіть більшою мірою, – підліткам.
    Більш того, текст запрошує до дискусії, яку допоможуть урізноманітнити методичні знахідки Scruples та коло думок.
    Отже, ця книга Ромена Гарі до прочитання та вивчення в старших класах,на мою думку, обов’язкова. Дякую усім, хто долучився, й бажаю кожному не втрачати своїх повітряних зміїв!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*