Зміни викладання літератури в школі – це результат суспільних і культурних відмін, а також (і можливо в першу чергу) перетворень власної свідомості, погляду на світ, яке спричиняє, зокрема, видозміна способу мислення вчителя. Тож і цього року ми рухаємось за раніше обраними стратегіями: «Думай інакше» й «Дорожня технологічна карта, 10 клас».
У серпні й вересні 2019 року проходила майстерня Ірини Мегедь «Дизайн мислення в практиці викладання зарубіжної літератури в школі». Досліджуючи творчість шведського поета Т. Й. Трастремера, учасники майстерні знайомилися з методом дизайн мислення та створювали арт-об’єкти за поезіями.
Ірина Мегедь. «Дизайн мислення в практиці викладання зарубіжної літератури в школі» (На прикладі творчості Тумаса Йости Транстремера) (презентація)
Концерт Т. Трастремера (слайд 34)
Звукозапис майстерні. Частина І (до 22 слайду)
Звукозапис майстерні. Частина ІІ (з 33 слайду)
«Я ношу в собі всі свої попередні обличчя, як дерево-свої річні кільця…» (робоча карта)
Картка емпатії
Візуальна пам’ятка до створення арт-об’єкту
Поезії Трастремера (дидактична картка)
Фотоколаж майстерні від 28.08.2019 р.
Фотоколаж майстерні від 10.09.2019 р.
«Дизайн мислення в практиці викладання зарубіжної літератури в школі» (На прикладі творчості Тумаса Йости Транстремера)
Category: Головна |