«Думай інакше!» Практичні підходи до викладання зарубіжної літератури. Робоча майстерня Ірини Мегедь

zobrazhenniaНавіщо учителю латеральне мислення? Яким чином можна розвивати латеральне мислення учня засобами навчання зарубіжної літератури? Які прийоми підвищують ефективність навчання? Які прийоми розвивають латеральне мислення? Над цими питаннями розмірковували й такі завдання вирішували учасники воркшопу Ірини Мегедь, який відбувся у серпні та вересні 2018 року. Упродовж майстерні учасники знайомилися й опановували інструменти мислення Едварда де Боно, які включають до шкільних програм 20 країн світу. Учасники працювали з програмовим твором, нещодавно введеним до шкільної програми 10–го класу. Це було оповідання «Геній» китайського письменника Мо Яня. Вони працювали в групах, виконуючи завдання й ролі запропоновані майстром.
Ірина Мегедь. Думай інакше! Практичні підходи до викладання зарубіжної літератури
Мо Янь. Геній
Дидактична картка для роботи

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*