Упродовж минулого року журнал «Всесвітня література в школах України» проводив конкурс «ПозаКЛАСНЕ читання». Вітаємо одну із переможниць конкурсу – Людмилу Лисак, учителя зарубіжної літератури Хмельницької гімназії №1 імені Володимира Красицького, яка здійснима розвідку творчості Етґара Керета – сучасного ізраїльського письменника, представника постмодерністського абсурдизму. Пропонуємо познайомитися з її роботою та долучитися до обговорення питання подіумної дискусії «Чи існують методики, які навчають сприймати прочитане?»
Людмила Лисак. Поставити читача перед текстом (Матеріали до уроку за оповіданням Е. Керета «Сирена». 11 клас.)
Людмила Лисак. Етґар Керет «Сирена» Смислова багатогранність маленького оповідання.
Людмила Лисак. Своєрідність художнього світу Етґара Керета.
Також на уроках читання діти повинні вчитися доводити власну думку. Саме у методичному апараті є стаття призначена для цього. Можна провести таку форму роботи. Вчитель пропонує певну думку, яку діти повинні спростувати чи підтвердити. Наприклад, при опрацюванні статті «Бібліотека – затишний дім для зустрічі читача з книгою» (3 клас) вчитель може задати запитання: «Для чого нам потрібна бібліотека?» Діти повинні визначити, що необхідно зробити: довести чи заперечити дану думку, дібрати докази та зробити висновок. Це спонукатиме до мислительських операцій та до розвитку мовлення.