Майстер-клас Олени Ісаєвої «Від читання-сканування до читання-занурення у текст»

images16 листопада 2017 року в спеціалізованій школі № 49 м. Києва відбувся семінар – практикум «Від читання –  сканування до читання – занурення в текст». Основним доповідачем була Олена Ісаєва, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри  НПУ ім. М.П. Драгоманова.

Об’єднавшись у групи учасники практикувались у різних видах читання, розмірковували над питанням «Яким повинно бути читання у найближчому майбутньому» та ділились досвідом щодо організації читацької діяльності учнів. 

Познайомтесь з матеріалами заходу та візьміть участь у обговоренні.

Програма заходу

Олена Ісаєва. Яким буде читання у найближчому майбутньому і яким воно має бути: у пошуках відповідностей

One comment

  1. Ольга Бутнікова :

    По закінченню майстер-класа Ірина Василівна попросила поділитися враженнями в коментарях,що називається “по гарячих слідах”. Так, враження, емоції, звичайно,тільки позитивні.І,мабуть,в коментах і були б тільки емоції. Але зловила себе на тому,що практично кожного дня “спалахують” думки,ідеї, картинки.Так хочеться це зробити!Але як?Є програма,вимоги.Це НЕ зар.літ.! А я бачу ТЕ,що хочу зробити!Думаю:в моєму улюбленому 10 класі я веду курс “Художня культура України”-Література-це невід’ємна частина культури-Сучасна українська література-невід’ємна частина сучасної світової літератури,отже, я маю право.І я це зроблю!Не буде парт,а будуть філіжанки кави,пледи,може,в’язані довгі смугасті панчохи.І буде Надійка Гербеш і її “Осіннє шоколадно-горіхове лате”.І дуже хочеться вірити в те,що мої такі заклопотані старшокласники(у декого в листопаді і грудні геть немає вихідних,тому що суцільні олімпіади,МАНи,бо вони ж розумні,активні,творчі,вони “на розхват”)зупиняться в цьому шаленому галопі життя,”зануряться” в невеличкий текст і ми “посмакуємо”.А далі їм захочеться прочитати ще і ще…Дякую О.Ісаєвій і вам,шановні колеги,за ідеї та натхнення!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*