Педагогічні майстерні учителів світової літератури міста Києва
Перелік педагогічних майстерень | |
---|---|
1 | Педмайстерня І.Мегедь |
2 | Педмайстерня О.Маслюк |
3 | Педмайстерня Ю.Костенко |
4 | Педмайстерня О.Невмержицької |
Педагогічні майстерні учителів світової літератури міста Києва
Перелік педагогічних майстерень | |
---|---|
1 | Педмайстерня І.Мегедь |
2 | Педмайстерня О.Маслюк |
3 | Педмайстерня Ю.Костенко |
4 | Педмайстерня О.Невмержицької |
Доєднуємося до проведення першого Національного тижня читання поезії
З 16 до 24 березня 2024 року Український інститут книги вперше проводить Національний тиждень читання поезії. Темою тижня у цьому році є Дім.
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка, «СвітЛіт» – портал учителів зарубіжної літератури запрошують усіх охочих долучитися до першого національного тижня читання поезії і взяти участь у проєкті «Дім: украЇнська палітра – 2024».
Умови участі
Палітра – це інструмент, який допомагає змішувати фарби, створювати відтінки, тони та напівтони, експериментувати з кольором. У переносному значенні – сукупність виражальних засобів у творчості митця (письменника, художника, композитора і т. і.).
Для участі у проєкті оберіть поезію, яка розкриває тему проєкту, запишіть її читання у відеоформаті і надішліть на поштову скриньку svitlitportal@gmail.com
Вимоги до оформлення відеороботи
Надішліть відео на вказану поштову скриньку не пізніше 21 березня 2024 року із позначкою «Читання поезії».
Технічні вимоги до відео
Відеороботи проєкту будуть розміщені на каналі YouTube «СвітЛіт» – порталу.
Колеги! Цього року започатковуємо нову рубрику на СвітЛіт – «Методична репліка».
У ній ми плануємо в лаконічній довільній формі описувати ідеї, які виникли у вас під час підготовки до уроку і були реалізовані у навчальному процесі. Репліка – складова діалогу, який передбачає двосторонній обмін інформацією. Тож ставши читачем і дописувачем рубрики Ви зможете:
– обмінятися досвідом з колегами;
– застосувати описану ідею у власній практиці, адаптувавши до власного стилю викладання. Описана ідея, зокрема, може стати поштовхом для створення власної;
– активізувати діяльність учнів, показавши інформацію про їхню роботу на нашому сайті.
Матеріали до рубрики надсилайте на пошту svitlitportal@gmail.com з позначкою «Методична репліка».
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |