Відкрита подіумна дискусія для вчителів зарубіжної літератури

«ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ

ДЕЙВА БЕРДЖЕСА «Навчай як пірат»


 ?Чи бувають дні, коли ви дивитеся на навчальний план

і розумієте, що тут особливо «не розгорнешся»?

?Ви стомилися «переговорювати» учнів, які вперто вас ігнорують?

?Як залишатися таким же натхненним на шостому уроці,

 як і на першому, знаючи, що є ще й сьомий?

Тож якщо ці питання до Вас,

 реєструйтеся на подіумну дискусію

і ласкаво просимо на борт!


Подія відбудеться 20 листопада 2015 року о 15.30 в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка пр-т П. Тичини, 17 (актова зала)

Програма заходу

Читання і обговорення І частини книги Дейва Берджеса «Навчай як пірат».

Про автора

Дейв Берджес – викладач історії США в школі «Вест-Хіллз» Сан-Дієго, Каліфорнія.

Був удостоєний звання «Учитель року» (2008). Його спеціалізація – викладання навчального матеріалу дітям, яких важко навчити і мотивувати за допомогою методів, заснованих на мистецтві активізації уваги і творчому підході.

Питання для обговорення

  • Чому система Берджеса має назву «Навчай як пірат»?
  • Що таке тематична, професійна і особиста пристрасть?
  • В чому сенс стратегії «занурення»?
  • Яким чином можна налагодити контакт з аудиторією?
  • Які питання варто ставити собі під час підготовки до занять для підвищення їхньої ефективності?
  • Яким чином підтримувати ентузіазм під час проведення кожного заняття?

Модератор:

Ірина Кузьменчук, методист НМЦ гуманітарної освіти і виховання ІППО КУ імені Бориса Грінченка.

Учасники:

Ірина Жеміоніс, учитель Економіко-правового ліцею м. Києва, методист-кореспондент кафедри методики мов і літератури ІППО КУ імені Бориса Грінченка;

Юлія Костенко, учитель СШ № 16 м. Києва;

Любов Кулєшова, учитель  Слов’янської гімназії м. Києва;

Ірина Мегедь, учитель Технічного ліцею Шевченківського району м. Києва, методист-кореспондент кафедри методики мов і літератури ІППО КУ імені Бориса Грінченка;

Ольга Невмержицька, учитель гімназії № 143 м. Києва, Заслужений учитель України;

Наталія Поліщук, учитель СШ № 196 м. Києва;

Валентина Секіріна, учитель гімназії № 290 м. Києва

Людмила Тарнавська, учитель НВК «Святошинська гімназія» м. Києва

та інші.

Запрошені гості:

Олена Ісаєва, завідувач кафедри методики викладання російської мови і світової літератури НПУ ім. М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор;

Юлія Вишницька, доцент кафедри світової літератури Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат філологічних наук

Тамара Гревцева. Видавництво «Педагогічна преса»

Натисніть щоб зареєструватися на участь у подіумній дискусії.

Відповідальна за проведення заходу – Ірина Кузьменчук

 

17 коментарів

  1. Лариса Олександрівна Лашко :

    Ірино Василівно, дякую за наполегливе бажання зробити вчителя сучасності не тільки виконавцем програмних документів, а й “злпіти” творчу особистість.

  2. Марія Місюна :

    Методика Дейва Берджеса ” Навчай як пірат” потребує від нас сміливості і бажання. Можливо, це важко сприймається завдяки нашому менталітету, але, насправді,-це є актуально мотивувати навчальну діяльність учнів за допомогою методів,заснованих на мистецтві активізації уваги.

  3. Наверное пришло время, когда учитель должен постараться изменить себя, принять условия работы и творчества в современном мире с современными детьми. Активизировать внимание ученика может, в первую очередь, необычный, оригинальный, нестандартный подход учителя к подаче материала. В этом может помочь методика Дэйва Берджеса.

  4. Подставкіна Ірина :

    Дякую, Ірино Василівно, за дуже корисний матеріал. Дейв Берджес – відкриття для мене. Він змушує по-іншому подивитися на педагогічну діяльність, стимулює до дій. Дійсно вже давно потрібно змінити систему навчання для дітей, які з народження на “ти” з комп’ютером. Їм потрібно щось нове на уроках. Вчителі мають бути великими творцями.
    З повагою, Подставкіна І.

  5. Кириченко Ольга :

    Да, пришло время перемен для учителя. Чтобы заинтересовать современного школьника,учитель должен идти в ногу со временем. Методика Дэйва Берджеса может в этом помочь!

  6. Валентина Диденко :

    Дякую за пораду прочитати книгу Дейва Берджеса. З ахоплює ця неординарна особистість. згодна з тим, що творчі здібності розвиваються важкою працею.надихає порада авторане боятисявиходити за межі звичного і досягати нових висот.
    “У мене немає часу втомлюватися”,- хіба це не захоплює?!
    Автор щедро ділиться своїми надбаннями, дає ціннні поради, міркує про те, що хвилює всіх педагогів.
    Я дуже задоволена тим, що мала можливість побувати у творчій лабораторії Д.Берджеса.
    З повагою Діденко Валентина Євгенівна

  7. Ірина Жеміоніс :

    Навіть якщо Ви ніколи не вважали себе креативним вчителем і непересічною особистістю, після зустрічі з Дейвом Берджесом ви почнете відчувати себе саме такою людиною і вчителем. Я зрозуміла, що все, що я знаю, люблю, чим захоплююсь, колись побачила, почула і т.д., може бути використано на уроці, навіть якщо відвертого зв*язку з літературою і не прослідковується на перший погляд, але якщо це цікаво вмонтовано в урок, інтригує і привертає увагу. Я також зрозуміла, що здивувати і заохотити учня може лише той вчитель, який здатен дивуватися сам, який відкритий світові, як дитина. Пірат – це те,що треба: інтерес до всього на світі, інтрига, подорож у незвідане,гра і емоції.

  8. Ходорич О.І. :

    Дякую за можливість ознайомитися з книгою Дейва Борджеса “Навчай як пірат”.
    Коли я спробувала уявити себе піратом, мені підморгнула лівим оком стара розбійниця з казки Андерсена “Снігова королева”, ніби запитала:”А зможеш?”, першим душевним порухом було відповісти категорично:”Ні!” А потім, вчитавшись в книгу, я зрозуміла, що деякі прийоми, про які пише автор, ми використовуємо на уроках, тільки називаючи це”родзинками” уроку. Наприклад,правило перших трьох уроків, які насправді є вирішальними у тому, як складуться в учня взаємини не тільки з вчителем, але і з предметом, що він викладає. Мені здається, що потрібно писати про педагогіку, як це робить автор, весело, розкуто,з гумором, це рештом-рештом не найскучніша у світі діяльність. Як говорив Мюнхгаузен у п`єсі Григорія Горіна “Найправдивіший”, посміхайтеся, панове, посміхайтеся, адже всі дурниці у світі робляться з серйозним виразом на обличчі.

  9. Лубянская Ирина :

    Книга интересна и актуальна! Спасибо! Перемены в обществе,в отношении к миру детей требует от учителя быть и Дон Кихотом, и Робинзоном….Заинтересованный и успешный ученик только у креативного учителя!

  10. Мартишева С.М. :

    Дякую, Ірино Василівно. Матеріал цікавий, корисний. Сьогодні учні чекають нових підходів у навчанні. Про це пише автор. Він дійсно підходить до процесу навчання творчо.

  11. Юлія :

    Так, книга захоплює, читаєш із захватом. Оповідач талановитий, але “відкриття Америки” для менене відбулося. Більшість методів та прийомів нам відомі, творчо їх використовуємо в роботі. Можливо, не так епатажно. Сподіваюсь, що скоро ми прочитаємо книгу українського автора “Навчай як …”.

  12. Юлія :

    Так, книга захоплює, читаєш із захватом. Оповідач талановитий, але “відкриття Америки” для мене не відбулося. Більшість методів та прийомів нам відомі, творчо їх використовуємо в роботі. Можливо, не так епатажно. Сподіваюсь, що скоро ми прочитаємо книгу українського автора “Навчай як …”.

  13. Валентина :

    Дякую, що порадили прочитати цю книгу! Багато чого знала сама, багато чого розуміла, але якось “в кутерьме дней” забуваєш про творчість, пристрасть, неординарність на уроках, тільки б встигнути програму дать, папірці заповнити… Нам потрібно не забувати, що вчитель – актор, творча особистість.
    Дякую,Дейве, за натхнення!

  14. Лариса :

    Вдячна за можливість ознайомитись з незвичайною та цікавою книгою Дейва Борджеса.Цей твір не залишає байдужим:щось згадується знайоме, щось дивує,щось хочеться спробувати й собі.Матеріал подається дотепно,цікаво,змістовно.

  15. Цибок А. :

    З одного боко, все що написано в книзі, не є чимось новим і є описаним у вітчизняних книгах з педагогіки. Але, динамічність та пристрасність, з якою написана книга, змушує в черговий раз згадати, що вчитель повинен бути лідером, який поведе учнів за собою. Для цього, в умовах сучасного світу, він має бути інтелектуалом, авантюристом, актором… а головне чесним і з відчуттям внутрішньої свободи.

  16. Хамбекова Лариса :

    Травень.Кінець навчального року.Курси.Завдання – прочитати твір”Учи как пират”.Несподіваний ефект.Бар’єр подолано.Книга стала своєчасною професійною підтримкою,надала оптимізму та впевненості,надихнула на подальші творчі пошуки. Дуже просто Дейв Берджес мотивує вчителя,підтримує словами, прикладами,і ти розумієш,Бути вчителем _ це твоє покликання.

  17. Ірино Василівно,дякую Вам за пораду! Книга-супер! Берджес,як Ви і обіцяли,дійсно цікавий співрозмовник! Обов’язково спробую втілити деякі ідеї в життя із своїми учнями.Є чому повчитися! Загалом книга схожа на таку собі скриньку з афоризмами,цікавими ідеями і неперевершеними крючками. Авторські ідеї дійсно надихають і дають поштовх до нових амплуа) Добра Вам,миру і творчості!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*