The page you trying to reach does not exist, or has been moved. Please use the menus or the search box to find what you are looking for
Latest Posts
- Методична репліка. Завдання «Моя історія у слові»
- Методична репліка. «…Прометей чи Геракл?» – тема твору у 6 класі
- Методична репліка. Усний переказ тексту з елементами опису
- Методична репліка. Літературний образ
- «Не сподівайтеся позбутися книжок» дискусійний майданчик вчителів зарубіжної літератури. Серпень 2023 року
- НУШ: ВЕРСІЯ 5.0_ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
- «Художня комунікація у цифрову добу і прийоми педагогічної техніки»
- «Зарубіжна література у цифрову добу: формати комунікації. Формат «Урок»
- «Je suis Charles»
Pages
- «Моя історія читання»
- Інформація про портал
- Виклики цифрової епохи сучасному читачу та шляхи їх подолання ЖАННА КЛИМЕНКО
- Вихід
- Воркшоп Ірини Мегедь «Професійна майстерність учителя-словесника: навчити критично мислити і гостро відчувати»
- Вхід
- Забули пароль?
- Зареєструватись
- Засоби активізації читацької діяльності «дітей мережевого розуму» ЛЕСЯ ПІКУН
- Засоби активізації читацької діяльності «дітей мережевого розуму» Олена Ісаєва
- Коротка біографічна довідка
- Методичні рекомендації щодо навчання виразного читання
- Нотатки до уроку у 8-му класі «Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора людського буття»
- Опис гри «Сім мудреців»
- Педмайстерні
- Скинути пароль
- Технології розвитку обдарованої особистості у процесі навчання та викладання світової літератури
- Учнівські проекти
- Чи існують методики, які навчають сприймати прочитане? ОЛЕНА ІСАЄВА
- Читання як розуміння. МАРИНА АРОМШТАМ
- Читацькоцентрична чи текстоцентрична парадигма вивчення літератури в школі? Дмитро Дроздовський
- Читацькоцентрична чи текстоцентрична парадигма вивчення літератури в школі? Олена Ісаєва
- Шрифтова композиція як вид креолізованого тексту. ІГОР ЦІКО